Frakt

Clinique Online aksepterer ordre som blir sendt til adresser i Norge. Merk at vi ikke kan levere til postboksadresser.

FRAKTALTERNATIVER

Ordre fra Clinique Online blir sendt og levert med virkedager (mandag til fredag, med unntak av fri- og helgedager).

Ordre leveres av Postnord til ditt nærmeste hentested, og du vil motta beskjed når pakken er tilgjengelig. Hvis pakken ikke blir hentet innen 14 dager, blir den sendt tilbake.

Merk at alle kjøp må godkjennes av banken før de blir behandlet. Bare autoriserte kjøp blir behandlet og sendt. If you have questions about the delivery of your package, kontakt kundeservice via telefon eller WhatsApp på +4737715641 eller du kan kontakte oss via Live Chat på nettsiden vår, for assistance.

STANDARD SERVICE

Alle ordre sendt med standardfrakt blir behandlet og sendt innen 1–2 virkedager, forutsatt at varen er på lager. Mange ordre blir levert innen 3-5 virkedager etter at den er sendt.

Frakt koster kr 45. Vi tilbyr fri frakt på ordre over kr 500.

Levering til videresendingsfirma

Clinique Online er ikke ansvarlig for skade, feil, forskjell i materialer eller tap som måtte berøre varer som blir levert til et videresendingsfirma. Dette betyr at Clinique Online ikke er ansvarlig for å bytte eller refundere varer som blir levert til et videresendignsfirma. Hvis du velger å bruke et slikt firma, anbefaler vi at du ber firmaet om å avvise alle pakker med synlige skader ved ankomst. Hvis en pakke går tapt eller blir skadet etter at den er mottatt av videresendingsfirmaet, er denne pakken dette firmaets ansvar.

ORDRESTATUS

Når ordren din er sendt mottar du en bekreftelse på e-post. Denne e-posten fungerer som kvittering og inneholder sporingsinformasjon, slik at du kan følge forsendelsen. Merk at det kan ta opptil 24 timer fra det tidspunktet du mottar e-posten før lenken er aktiv. Du kan også sjekke status på orden din fra Min konto. Du er velkommen til å kontakte oss hvis du trenger hjelp til å lokalisere ordren.